14 Ekim 2008 Salı

VAY ANASINI

Televizyon izlemem diye diye ufaktan bir tv canavaına dönüşmek üzereyim. cnbce-e'de ve tnt'de izlediğim dizileri bir araya getirince ne demek istediğimi anlayacaksınız:

gossip girl (15 yaşında gibi hissediyorum:))
according to jim (her daim)
two and a half men (ara sıra)
dexter (favorim)
the starter wife (bunu neden izlediğimi ben de bilmiyorum)
witout a trace (2 yıldır)
new advantures of old christine (elaine daha da eğlenceli)
side order of life (hep kaçırıyorum)
las vegas (heyecaaan!)
the king of queens (nazlı ve tolga)

ve tnt dizileri:

monk (hastasıyım)
brothers and sisters(allie mc beal tipine rağmen)

bi de bi de... unuttum, aman işte bunlar bile yeter. bir daha zamansızlıktan bahsedersem dövün beni. gerçi hepsini gece yarısından sonra izliyorum, hani el ayak çekilince ama ossun, siz yine de dövün...

2 yorum:

Nazlila dedi ki...

According to Jim'in karsisina parantez icinde Kaya- Özlem yazmayi unutmussun ama sekerim!! :)))

neptuneptun dedi ki...

Ahh ah, Jimin adını hatırlamadığım karısı kadar becerikli olsam daha ne isterim... ama bizi anlatıyor o ayrı.