13 Temmuz 2009 Pazartesi

BU, çok geç kalmış bir yazı. Ve eğer bu kadar geç kalmış olmasaydı size güzel geçen Kıbrıs tatilimizi, kendimde yeni keşfettiğim özellikleri, netten bulup denediğim ve pek beğendiğim yemekleri, içimdeki bişey yapmalı, bişey yapmalı sesini ve ancak biraz önce izleyebildiğim Persepolis hakkındaki fikirlerimi yazabilirdim. Ama yapmayacağım. Bu yazıda sadece (yine gecikmiş) bir soru cevap olacak. Nazlının eski bolglarına bakarken gördüm:)



1. En sevdiginiz kelime?

çay (ciddiyim, 5 dakika düşündüm)

2. Nefret ettiginiz kelime?

duruş, içselleştirme, vb.

3. Ne sizi heyecanlandirir?

sürpriz bir ziyaret

4. Ne öldürür heyecaninizi?

heyecanlandığım şeyi yanlış anlamış olmam

5. En sevdiginiz ses nedir?

kesinlikle yağmurun yaprağa ve toprağa düşerkenki sesi

6. Nefret ettiginiz ses nedir?

gürültü sınırını aşan herşey

7. Hangi meslegi yapmak istemezsiniz?

uçaktan ürkmem dolayısı ile pilot/hostes olmazdım

8. Hangi dogal yetenege sahip olmak isterdiniz?

orijinal bir sese ve dikiş nakış gibi becerilere sahip bir ele.

9. Kendiniz olmasaydiniz kim olurdunuz?

johnny depp olmayı isterdim bak

10. Nerede yasamak isterdiniz?

yerlisi olacaksam ve şimdiki çevrem de yanımda olacaksa new york veya londra

11. En önemli kusurunuz nedir?

bana göre dilimde bakla ıslanmaması ve fevri olmam

12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?

sıcak su banyosu en fazla keyif veren, suyu fazla kullanmam kötü huyum

13. Kahramaniniz kim?

bilmiyorum, çok düşünmem lazım...

14. En cok kullandiginiz küfür?

g.t

15. Su anki ruh haliniz?

uykulu ama keyifli

16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?

her şey insan için

17. Mutluluk rüyaniz nedir?

ailemin ve çevremdekileri keyfi yerinde, ben gecenin bir yarısı çayım yanımda blog yazıyorum...

18. Sizce mutsuzlugun tanimi?

hayata adapte olamama, sevdiklerini kaybetme, amaçsızlık

19. Nasil ölmek isterdiniz?

artık yeter diyebileceğim bir yaşta, hemen

20. Öldügünüzde cennete giderseniz Tanri'nin kapida size ne söylemesini istersiniz?

aman da aman kimler gelmiş, geç de bir soluklan hele:P

21. Gülmek icin yaratilmis gözlerde yaslar niye?

dedik ya herşey insan için anacım, gülünce iyi de ağlayınca tu kaka niye?



bittiii... hadi öptüm

1 yorum:

Nazlila dedi ki...

Kendinde yeni kesfettigin özellikleri merak ettim, netten bulup denedigin yemekleri merak ettim, Persepolis hakkindaki fikirlerini merak ettim.. Yaz Özlem yaz, Blog yaz.. :))