17 Ekim 2009 Cumartesi

Ege Kayacanın blogunda çok eğlenceli bir bölüm var: google aramaları. googleda yapılan aramalar sonucu blog sayfasına gelenlere ve aradıkları kelimelere yorum yapıyor. Ya Ege zaten komik, aranan kelimeler de dehşet olunca dakikalarca gülmek işten veya içten değil (eskiden karıştırırdım da..).

Ben de bu sayfaya yönlendiren birkaç arama sonucunu yazacağım, lütfen engel olmayınız:

1. o başka sınıfta.

(tüh, müdürle konuşmayı deneseniz?)

2. isteyip de anlatamadığım çok şey var.

(sormaya korkuyorum)

3. Ben 10 Şifre poşetinden çıkanlar kaça gönderilecek

(o konuyla ilgilenen arkadaş şu an dışarıda)

4. evde yaptığımız örgüleri sanal alemde nasıl satarız?

(bu sorunun sorulacağı en son kişi benim canım)


ana, dört taneymiş sadece. daha öncekilere bakmayı bilmiyorum, böyle de pek kel kaldı yazı.
hadi bay

Hiç yorum yok: