31 Mayıs 2011 Salı

dinle küçük kadın...

bu dünyada, birilerini yok sayarak, hayatından çıkararak, orta yaşın yaklaşırken yepyeni hayatlara (hem de altyapın olmadan) atlayarak bir yerlere varamazsın. bu yaşına kadar yaşadıkların sana ders vermediyse, şimdi k.çını yırtsan hiç bir şey sana ders olmaz.

sorun bizde değil canım. inan ki sorun sende. bilmem ki birgün bunu anlayacak mısın...

biz demek istemezdim elbet, ama şu durumda ben demek küçük kalıyor.

önemli olan, iyi veya kötü olduğun, değerli veya aşağılık olduğun değil. önemli olan yaşadığın hayattan memnun olup olmaman. sen memnun değildin ki değiştirdin. ama değiştirirken gereksiz yere eledin. ben ise, yaşadığım hayattan memnunum ki, sen kabul etseydin seni elemeyi aklımdan bile geçirmezdim.

ama şimdi, yolda görsem merhaba der miyim bilmiyorum. gerekli miydi bu, tartışılır.

çok yanlış tanımışım seni. yanlıştan da sen döndün gerçi...

yolun hep açık olsun. ama senin yolun yol değil, onu bilesin...

Hiç yorum yok: