17 Mayıs 2012 Perşembe

Ne demiştik en son? ha, öz güvenden filan bahsetmiştim değil mi? aslında şu anda akşam için yapacağım köfteyi yoğurmam, sonra ellerimi sıcak suda 45 dakika yıkayıp bahçeye geçmem ve aldığım papatyaları ve adını bilmediğim iki tür çiçeği büyük saksılara ekmem, ama her şeyden önce bir tuvalete gidip gelmem gerekiyor. ama takip ettiğim bir blogda "şunların olmasını istiyorum" başlıklı bir girdi gördüm ve başlık çok çekici geldi. kadının olmasını istediği şeylerle benimkiler arasında dağları bırakın, kıtalar filan var, ama dedim ya, başlık köfteden de, çiçeklerden de, çişten de çekici geldi. hem benim blogu sadece siz izliyorsunuz (pardon, siz kimdiniz?), yani şimdi araklasam kim fark edecek...

ben de bunların olmasını istiyorum, hadi bakalım:

1. düzenli kitap okumak. yani okuduğum kitabı düzenli şekilde okumak. yatağın yanındaki her iki komodinde de yirmiden fazla kitap duruyor ve ben sadece birini okuyorum, onu da uyumadan son 10 dakika önce filan. gündüz boş olsam dahi o kadar uykulu oluyorum ki, değil kitap okumak, kapağını bile açmak zul geliyor. ben galiba zihin tembeliyim...

2. pikap almak istiyorum. yaklaşık 4-5 yıldır bu istek depreşti ama gidip satın alacak kadar değil anlaşılan. pikaptan önce salonun mobilyalarını değiştirmek var, e onu da hala beceremedim, beklemedeyim...

3. salonun ahşap mobilyalarını değiştirmek istiyorum. modele henüz karar vermesem de, şöyle pencere önüne bodur, uzun ve kapaklı bir şey, tv altlığı ve içkiler için ayrı ufak bir dolap istiyorum. Tanrım, çok şey mi istiyorum!

4. kondisyon bisikleti istiyorum. bacaklarım haddinden fazla yumuşak, neden bir madonna olmayayım, neden benim de şöyle futbolcu kaslarım olmasın diye düşünmüyor değilim.

5. Çocukları çeşitli etkinliklere, ota b.ka götürmek istiyorum. Notlar alıp o notları yazdığım defterleri aylar sonra karıştırıyorum. biraz da düzenli olmayı dileyebilirim tabi...

şimdilik bu kadar. ayşe teyzenin not defteri gibi oldu ama, bir girdi daha yazabildiğim için mutluyum, gururluyum...

Hiç yorum yok: